- Įvadas: Pristatymas (skaidrės)
- 1 modulis: Pristatymas (skaidrės)
- 1 modelis: Suvokimo etapas. Tekstas „Kritinio mąstymo sąvoka: apibrėžimo klausimas“
- 2 modulis: Pristatymas (skaidrės)
- 2 modulis: Suvokimo etapas. Kritinio mąstymo gebėjimų ir nuostatų sąrašas (skaidrės)
- 2 modulis: Suvokimo etapas. Kontrolinis sąrašas (skaidrės)
- 2 modulis: Suvokimo etapas. Tekstas „Aš turiu svajonę“
- 2 modulis: Refleksijos ir metapažinimo etapas. Voratinklinės diagramos (skaidrės)
- 3 modulis: Pristatymas (skaidrės)
- 3 modulis: Suvokimo etapas. Tekstas „Gerovė“
- 3 modulis: Suvokimo etapas. Ed Diener testo forma
- 3 modulis: Suvokimo etapas. Ed Diener testo interpretavimas
- 3 modulis: Suvokimo etapas. LOT-R testo forma
- 4.1 modulis: Pristatymas (skaidrės)
- 4.1 modulis: Suvokimo etapas. Tekstas „Op-Ed: Kodėl sienos yra svarbios, o pasaulis be sienų – fantazija“
- 4.1 modulis: Suvokimo etapas. Tekstas „Po 38 išpuolių prieš meną klimato protestuotojai pateko į didžiųjų naftos kompanijų spąstus – laikas keisti taktiką“
- 4.1 modulis: Suvokimo etapas. Tekstas „Medeljinas: visuomenės transformacijos saga“
- 4.2 modulis: Pristatymas (skaidrės)
- 4.2 modulis: Suvokimo etapas. Užduoties „Medžioklės laimikiai“kontrolinio sąrašas
- 5 modulis: Pristatymas (skaidrės)
- 5 modulis: Suvokimo etapas. Tekstas „Kritinio mąstymo vertė visuomenei: kultūra ir galia – asmens ir meno kūrinio dialogas“

